سرمربی الاهلی: النصر مهاجمان خطرناکی دارد

ولادان میلویویچ، سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل النصر اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ولادان میلویویچ، سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان در نشست خبری پیش از دیدار با النصر عربستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مرحله یک هشتم نهایی  ما در وقت اضافی یک بازی دشوار را بردیم. بازیکنانم را برای این بازی مهم آماده کرده‌ام و به آن ها گفته ام که النصر تیم بسیار خطرناکی است. ما فردا (چهارشنبه) با تمام توان مقابل النصر قرار خواهیم گرفت تا سرافراز این دیدار را پشت سر بگذاریم.

او افزود:  مهاجمان النصر بسیار قدرتمند هستند، البته ما هم بازیکنان خوبی داریم. السومه از مصدومیت بازگشته و هنوز نمی‌تواند با تمام توانش در میدان ظاهر شود، اما او بازیکنی است که با توجه به آسیب دیدگی‌اش می‌خواهد در میدان ظاهر شود. من به تیمم اعتقاد دارم و می‌دانم که آن‌ها در این دیدار حساس بهترین نمایش خود را در زمین ارائه خواهند داد.


بیشتر بخوانید


سرمربی الاهلی در پایان تصریح کرد: در آخرین بازی حسین عبدالغنی به مُسن ترین بازیکن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد. او سه بار در جام جهانی بازی کرده است و در تمرینات همپای بازیکنان جوان تلاش می‌کند. در سوی دیگر ما ۶ بازیکن زیر ۱۹ سال در تیم داریم که آن‌ها می‌توانند با الگو قراردادن حسین عبدالغنی در داخل و خارج از زمین، به زودی به بازیکنان کاملی برای الاهلی تبدیل شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار