پلاک گذاری ۵ هزار درخت در قالب شجره طیبه در زرند

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: پنج هزار درخت بادام، پسته و انار در شهرستان زرند در قالب طرح شجره طیبه پلاک گذاری شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  عباس موسوی، رییس اداره کمیته امدادامام خمینی (ره) شهرستان زرند بابیان اینکه در شش‌ماهه نخست امسال ۲۰۰ درخت پسته به همت کشاورزان نیکوکار زرندی در این شهرستان پلاک گذاری و به ستاد زکات شهرستان اهداء شده است گفت: تاکنون پنج هزار درخت بادام، پسته و انار در شهرستان زرند در قالب طرح شجره طیبه  پلاک گذاری شده است.

او با اشاره به اینکه درآمد زکات شهرستان زرند در شش‌ماهه امسال دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان بوده است، افزود: ۹۵ درصد درآمد زکات این شهرستان برای کمک به امور نیازمندان ازجمله درمان، معیشت، مسکن، جهیزیه و تحصیل هزینه شده است.

موسوی تصریح کرد: طی پارسال یکی از مؤدیان زکات ۲۰۰ اصله درخت در قالب طرح شجره طیبه و سه هزار متر زمین نیز در قالب ارض طیب به ستاد زکات شهرستان اهداء کرده است.

او به استقبال خوب مردم نیکوکار و مؤمن شهرستان زرند برای پرداخت زکات اشاره وپیش‌بینی کرد: درآمد زکات در این شهرستان امسال بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته باشد.

شهرستان زرند رتبه اول زکات مستحبی را در استان در شش‌ماهه امسال کسب کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار