انهدام ۱۳ باند قاچاق مواد مخدر در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: از ابتدای امسال ۱۳ باند حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان منهدم و ۲ تن و ۶۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

سرهنگ زال بیگی فرمانده انتظامی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران فرمانده انتظامی شهرستان قاین طی ۶ ماهه گذشته ۱۳ باند حمل و توزیع مواد مخدر را منهدم و ۲ تن و ۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر را از سوداگران مواد افیونی کشف کردند.

او افزود: مأموران پلیس طی ۶ ماه در شهرستان قاین ۵۶۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و با انجام طرح‌های انتظامی ۷۲ خرده فروش مواد مخدر را نیز دستگیر کردند که از متهمان ۹۳ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

سرهنگ زال بیگی با اشاره به تصادفات جاده‌ای و شهری در شهرستان قاین، عنوان کرد: طی ۶ ماه گذشته تلفات جاده‌ای در این شهرستان ۲۹ درصد کاهش و تلفات سوانح شهری ۳۹ درصد کاهش داشته است.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان قاین از صدور هزار و ۴۶۳ گواهینامه خودرو و موتورسیکلت در شهرستان قاین خبر داد و گفت: طی مدت ۶ ماهه ابتدایی امسال هزار و ۸۶۰ خودرو و موتورسیکلت نیز در این شهرستان پلاک شده است.

او تصریح کرد: از ابتدای سال شهروندان در شهرستان قاین ۶۸۳ مورد تماس با سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ پلیس برقرار کرده اند که انتقادات از عملکرد کارکنان نسبت به مشابه پارسال ۱۹ درصد کاهش داشته است و همچنین شکایت از کارکنان پلیس نیز ۴۲ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ زال بیگی گفت: از ابتدای سال تا کنون ۶۹ مورد کلاهبرداری تلفنی و اینترنتی به ارزش یک میلیارد و ۲۴۶ میلیون و ۷۳۶ هزار ریال در سطح شهرستان قاین به وقوع پیوسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بر رعایت نکات پیشگیری از کلاهبردای تأکید و تصریح کرد: نگهداری از رمز کارت‌های بانکی و عدم افشای مشخصات کارت و حساب‌های بانکی در فضای حقیقی و مجازی تا حد زیادی در ناکام ماندن کلاهبرداران موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.