معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام :

هیچگونه خدماتی در مرز مهران جهت عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود

سرهنگ نصرالهی گفت: هیچگونه خدماتی در مرز مهران به منظور عبور و مرور زائران ارائه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ کریم نصرالهی معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شهید سلیمانی گفت: با توجه به ادامه شیوع بیماری کووید ۱۹، کشور عراق در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی از پذیرش زائران خودداری می‌کند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هیچگونه خدماتی در مرز مهران جهت عبور و مرور زائران توسط دولت ایران و عراق ارائه نمی‌شود، افزود: تعدادی از عاشقان و دلسوختگان اباعبدالله الحسین به علت عدم آگاهی به شهر مهران عزیمت کردند که توسط پلیس انتظامی و مرزبانی به محل سکونتشان عودت داده شدند.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته و در ایام اربعین نیروی انتظامی با تمام توان و امکانات در جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) از هیچگونه تلاشی دریغ نکرد، اما امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا  و در راستای سلامت هم وطنان ، از خدمات‌دهی معذور هستیم.

نصرالهی بیان کرد: از هموطنان گرامی خواهشمندیم جهت زیارت عتبات عالیات به مرز مهران مراجعه نکنند، زیرا از طرف کشور عراق و جمهوری اسلامی ایران مرز بسته شده است.

او با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری مدظله العالی ، اظهار کرد: از مردم شریف ایران اسلامی خواستاریم ، امسال مراسم اربعین حسینی را در منازل خود برگزار کنند و با این اقدام همکار و همیار پلیس و سایر ارگان‌ها مرتبط باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
چرا مرز مهران به مرز سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تغییر نکرد و اجرایی نشد؟؟