سرپرست دبیری فدراسیون شنا:

"چیریچ" بخشی از واترپلوی ایران است

اسکندریون، سرپرست دبیری فدراسیون شنا در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

حمید اسکندریون سرپرست دبیری فدراسیون شنا در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: "چیریچ" سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی کشورمان خود را بخشی از واترپلوی ایران می‌داند. هدف این مربی پیشرفت و ارتقای واترپلوی ایران است.

اسکندریون درباره برگزاری لیگ برتر عنوان کرد: فدراسیون برای برگزاری لیگ برتر در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده است. به باشگاه‌های لیگ برتری نامه ارسال کرده ایم تا آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر اعلام کنند.  

او گفت: پس از اعلام آمادگی تیم‌های لیگ برتری قطعا با ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش جلسه برگزار می‌کنیم. در این جلسه درباره نحوه برگزاری لیگ ورزش‌های آبی و اصول بهداشتی که باید رعایت شود صحبت می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار مربی مربی فعال شنا  در کشور داریم. آمار حدودی که در دست فدراسیون قرار دارد حدود ۵ هزار نفر است. البته این آمار رسمی است که در دست فدراسیون قرار گرفته و قطعا تعداد نفرات بیکار شده بیشتر است. این آمار تعداد کمی نیست چرا که مربیان شنا درآمدشان از  این شغل است.  

او ادامه داد: قرار است بسته‌های معیشتی برای این مربیان در نظر گرفته شود. البته مسئولان ورزشی باید نگاه ویژه‌ای به مربیان شنا کنند تا از این شرایط سخت به زودی عبور کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار