کمبود منابع و اعتبارات مانع از انجام وظیفه ذاتی راهداری نشده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدرضا عرب احمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: راهداران که وظیفه نگهداری، نظارت و مراقبت از راه‌ها را دارند یکی از اصلی‌ترین وظایفشان خدمت رسانی مداوم و خالصانه به مردم است.

او با بیان اینکه حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است افزود: این اداره کل با تمام توان و بکارگیری از همه امکانات و تجهزات خود علیرغم کمبود اعتبارات و منابع مالی تمام همت خود را برای ارتقای کیفیت راه‌ها و خدمات رسانی مطلوب به هم میهنان به کار گرفته است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: طی چند ماه گذشته تاکنون، اجرای عملیات روکش آسفالت در محور‌های اصلی، اجرای خط کشی، نصب تابلو‌ها و علائم، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلو‌ها و عملیات اجرایی احداث و یا تکمیل راه روستایی در قالب طرح ابرار از جمله اقدامات و برنامه‌های اصلی عملیات راهداری بوده که به طور مستمر در حال اجرا است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار