قاسمی: شرایط بهتری نسبت به گذشته دارم/ سطح مسابقات دو و میدانی آقایان پایین بود

دونده سرعتی کشورمان درباره شرایط خود در رقابت‌های دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

رضا قاسمی دونده سرعتی تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه تست کرونای او مثبت شده است، اظهار کرد: بله من به کرونا مبتلا شده ام و شرایطم در ۲ روز اول سخت بود، اما در حال حاضر وضعیتم بهتر است.

او ادامه داد: من در مسابقات دو و میدانی به کرونا مبتلا شدم. فکر می‌کنم در هتل محل اقامت تیم سپاهان یا در ارتباط با سایر ورزشکاران به این بیماری مبتلا شده ام.

عملکرد خوبی در لیگ دو و میدانی داشتم 

قاسمی درباره عملکردش در لیگ دو و میدانی گفت: مرحله پایانی مسابقات باشگاه‌های کشور برگزار شد. توانستیم با تیم سپاهان قهرمان این رقابت‌ها شویم. خدا را شکر عملکرد خوبی در این مسابقات داشتم و ۵۱ امتیاز گرفتم و بعد از سجاد هاشمی دومین بازیکن برتر تیم سپاهان شدم. نتیجه قابل قبولی نسبت به سال گذشته به دست آوردم. اردو و حقوقی نداشتیم و  با این شرایط نتیجه خوبی گرفتم.  

رئیس جدید باید به فکر دو و میدانی باشد 

دونده ملی پوش کشورمان درباره انتخابات ریاست فدراسیون دو و میدانی و اینکه رئیس جدید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، بیان کرد: شخصی باید رئیس فدراسیون دو و میدانی شود که شان این رشته ورزشی را حفظ کند و بتواند حامیان مالی خوب بیاورد و  به فکر دو و میدانی باشد و فقط به دنبال سفر رفتن و انداختن عکس با ورزشکاران نباشد.  

او درباره اینکه می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند، گفت: مسابقات ورودی المپیک از آذرماه شروع می‌شود و  تا یک ماه مانده به المپیک فرصت داریم تا سهمیه بگیریم. اگر ۵ ماه تمرینات خوبی داشته باشم به طور حتم می‌توانم به المپیک راه یابم.

اگر سپاهان و پلیمر نبودند لیگ دو و میدانی برگزار نمی شد  

قاسمی درباره اینکه حضور سپاهان در لیگ دو و میدانی را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: به نظرم خیلی خوب است که سپاهان در لیگ دو و میدانی شرکت کرده است.  اگر تیم‌های سپاهان و پلیمر نبودند مسابقات برگزار نمی‌شد یا فقط تیم دانشگاه آزاد در لیگ شرکت می‌کرد. هیئت‌های دو و میدانی که در مسابقات شرکت می کنند پول به ورزشکاران نمی‌دهند و فقط دوندگان را پوشش می‌دهند تا مسابقه بدهند.

دونده سرعتی کشورمان درباره سطح لیگ دو و میدانی گفت: برخی از رکورد‌ها پایین آمده است و فقط در ماده ۴۰۰ متر رکورد‌ها خوب بود. سطح مسابقات باشگاه‌ها در بخش آقایان پایین بود.  

او درباره اینکه میزان قرارداد‌های دوندگان در لیگ دو و میدانی افزایش یافته است یا نه، بیان کرد: بله، مبلغ قرارداد‌ها ۲ برابر شده است.  

قاسمی در پایان گفت: من از باشگاه‌های  سپاهان وپلیمر خلیج فارس  تشکر می‌کنم که در لیگ دو و میدانی تیم‌داری می‌کنند و از دوندگان حمایت‌های لازم را می‌کنند.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار