فرماندار اردبیل:

طرح کرامت در محلات و مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود

فرماندار اردبیل از اجرای طرح کرامت در محلات و مناطق محروم شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل از اجرای طرح کرامت در محلات و مناطق محروم شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: این طرح با هدف محرومیت زدایی و عمران و آبادانی مناطق محروم و توسعه زیرساخت‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

او افزود: طرح کرامت محلات با محوریت سپاه و بسیج سازندگی و دستگاه‌های مربوطه و استفاده از ظرفیت اهالی و مردم برگزار می‌شود و اقدامات خوبی در برخی مناطق محروم شهرستان انجام شده است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: اولویت طرح کرامت محلات واگذاری امور به خود مردم است که با مشارکت اهالی همکاری خوبی در این زمینه وجود داشته است.

امامی یگانه ارائه آموزش‌های فرهنگی را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

او خواستار راه اندازی واحد‌های کوچک تولیدی در محلات و مناطق محروم شد و گفت: این واحد‌ها می‌تواند نقش بسزایی در پویایی اشتغال و اقتصاد مناطق و محلات محروم داشته باشد و نیاز است دستگاه‌های متولی نیز در راستای ارائه تسهیلات و سایر حمایت‌های لازم پیشگام باشند.

فرماندار اردبیل بررسی مشکلات و مطالبات مناطق و محلات محروم را اولویت عنوان کرد و افزود: ارائه راهکار و تحقق مطالبات مبنای کار است و در این زمینه جلسات و پیگیری‌ها تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار