رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد:

هنرمندان مهابادی می‌توانند در جشنواره بین المللی فیلم موج کیش شرکت کنند

بایزیدی گفت: با توجه به اینکه فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره فیلم «موج» کیش منتشر شد، هنرمندان مهابادی می‌توانند با ساخت آثار فاخر در این جشنواره حضور پیدا کنند.

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «موج» کیش در ۲ بخش فیلم کوتاه و فیلمنامه با موضوع سفر و گردشگری منتشر شده است و این فرصت مناسبی برای هنرمندان مهابادی است تا با ساخت آثار فاخر در این جشنواره شرکت کنند.

او افزود: این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ گردشگری و سفر، شناسایی و معرفی استعداد‌های نوظهور در حوزه فیلم کوتاه، ایجاد تعامل میان فیلمسازان و سینماگران ایران و جهان به دبیری ابراهیم حصاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد بیان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، فیلمنامه کوتاه، فیلم کوتاه مستند-داستانی و با موضوعات فرهنگ‌های قومی، منطقه‌ای، جشن‌ها، آداب و رسوم مناطق مختلف ایران، سفر- گردشگری، ابنیه و آثار تاریخی و مذهبی، مردم‌نگاری اقوام سرزمین ایران، مناظر طبیعی و طبیعت شهر‌ها و روستاها، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بایزیدی با اشاره به اینکه نگاه ویژه این دوره این جشنواره به «دریا» اختصاص یافته و زمان برگزاری آن، ۲۸ بهمن لغایت ۱ اسفند اعلام شده است، اضافه کرد: ثبت‌نام و ارسال آثار در جشنواره تنها به‌شیوه اینترنتی اعلام شده است، از همین‌رو ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.mowjfest.kish.ir از جزییات و چگونگی نحوه ثبت نام و ارسال آثار در بخش فراخوان آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.