توزیع ۲۵هزار قرص نان با طعم مهربانی در شهرستان خوسف

مدیر موکب‌های ستاد اربعین شهرستان خوسف از توزیع ۲۵هزار قرص نان رایگان در طرح هر نانوایی یک موکب در این شهرستان خبرداد.


قلی زاده مدیر موکب‌های ستاد اربعین خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: ۵تن آرد در روز اربعین این شهرستان صرف پخت و توزیع نان در بین مردم شده است.

او افزود:طرح هر نانوایی یک موکب با هدف اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در قالب مواسات اجتماعی تاسبب شود تا حدی مشکلات اقشار آسیب پذیر کاهش یابد صورت گرفت.

قلی زاده بااشاره به اینکه موکب نانوایی جوادالائمه این شهرستان هرساله پخت نان را در شهرکاظمین و در جوار بارگاه امامین جوادین انجام می‌داده است گفت:امسال به دلیل شیوع کرونا بخشی از هزینه‌های و نذورات هرساله مردم صرف پخت و توزیع نان رایگان شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: توزیع ماسک ، تنوع در پخت انواع نان و برگزاری روضه محلی در هوای آزاد با رعایت دستوالعمل‌های و نکات بهداشتی ازدیگر برنامه‌های این طرح بوده است.

قلی زاده با بیان اینکه فرهنگ کمک و کار خیر در شهرستان جایگاه خوبی دارد افزود: مواسات و همدلی کارنامه درخشانی از خیران و مردم خوسف است که به عنوان یک سند باقی خواهد ماند، اگر چه خیران شهرستان خوسف در سال‌های گذشته به نیازمندان کمک می‌کردند، ولی این کمک‌ها در طول ایام محرم واربعین بسیار باشکوه‌تر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.