پیام تسلیت سپاه کرمان در پی درگذشت مادر شهیدحسین خانی

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی درگذشت مادر شهید محمود حسین خانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله کرمان و حجت الاسلام علی عرب پور، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی مشترک درگذشت مادر شهید والامقام محمود حسین خانی و همچنین سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت امیرالمومنین علیه السلام شهرستان کرمان را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ام الشهید مرحوم خانم قنبری، مادر ارجمند شهید والامقام، محمود حسین خانی موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای انقلاب است. ایشان برای همیشه ماندگار و یقینا الحاق به صالحین هستند.

اینجانبان این ضایعه را به بیت مکرم شهید و وابستگان به خانواده محترم این فقید سعید به ویژه به برادر گرامی جناب سرهنگ حمید رضا حسین خانی تسلیت می‌گوییم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش مسالت داریم.

 شهید محمود حسین خانی، فرزند شهریار در اول فروردین  ۱۳۳۵ در رابر کرمان به دنیا آمد و در ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در شلمچه به شهادت رسید. 

انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار