ارئه خدمات مشاوره‌ای رایگان به ۵۰ زوج خوزستانی در قالب طرح «هم سایه»

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گفت: در قالب طرح «هم‌سایه» ۵۰ زوج خوزستانی به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام جلیل علی‌نژاد دبیر کانون‌های خدمت رضوی گفت: یکی از راهبرد‌های کانون خانواده خادمیاران رضوی، حمایت از بنیان خانواده و زوج‌های تازه مزدوج شده است و در این طرح ۵۰ زوج  خوزستانی به مشهد اعزام و در دوره‌های آموزشی  رایگان طرح «هم‌سایه» شرکت  و به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند.

او با بیان اینکه در این طرح زوج‌هایی که حداکثر از سال ۹۷ به بعد ازدواج کردند، تحت حمایت کانون خانواده خادمیاران رضوی قرار می‌گیرند، افزود: طرح «هم‌سایه» با هدف حمایت از بنیان خانواده است و زوج‌های این طرح به مدت ۵ سال از سوی آستان قدس رضوی پشتیبانی می‌شوند که اگر زوج‌ها با مشکلات و مسائلی روبه‌رو شوند، از سوی تیم پشتیبانی راهنمایی شده و برنامه‌هایی را به صورت حضوری و غیرحضوری برای آن‌ها برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام علی‌نژاد برنامه حضوری کانون را در قالب کارگاهی با عنوان «برنامه زندگی به سبک رضوی» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه بوسیله اساتید برجسته ارائه می‌شود و حدود ۱۵ روز یک‌بار پشتیبانان با این زوجین تماس می‌گیرند تا  در صورت وجود مشکل، به روانشناسان و کارشناسان کانون خانواده ارجاع داده شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.