بازار‌های صادراتی گسترده‌ای پیش روی کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : با ایجاد پتروشیمی اسلام‌آباد غرب بازار‌های صادراتی گسترده‌ای پیش روی استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه (پتروشیمی اسلام‌آباد غرب)، گفت : احداث پتروشیمی چهارم کرمانشاه همانند موتور محرکی برای احداث صنایع پایین دستی است.

او به رونق اقتصادی ایجاد شده در راستای احداث پتروشیمی چهارم در استان اشاره کرد و گفت : احداث این پتروشیمی اشتغالزایی قابل توجهی را برای منطقه غرب استان به همراه دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به جاذبه‌ای که این پتروشیمی ایجاد می‌کند و همچنین زیرساخت‌های خوبی که در منطقه داریم برای سرمایه‌گذاری ورود پیدا کنند.

او با بیان اینکه پتروشیمی اسلام‌آباد غرب بازار‌های صادراتی گسترده‌ای پیش روی استان قرار می‌دهد، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای تداوم روند کاهشی نرخ بیکاری، رونق و جهش تولید، تمرکز بر پیشرفت و توسعه برای رفاه و شکوفایی اقتصادی استفاده کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.