ضرورت ساماندهی وضعیت تاکسیرانی نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: شورای شهر نهاوند وضعیت تاکسیرانی را ساماندهی کند.

ضرورت ساماندهی وضعیت تاکسیرانی نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند با انتقاد از عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل درون شهری این شهرستان، گفت:شورای شهر نهاوند وضعیت تاکسیرانی را ساماندهی کند.

اوبا تاکید بر ضرورت رعایت فاصله اجتماعی در شهرستان به ویژه در ادارات و ارگان‌های پرتردد، ادامه داد: همه مسؤلین ادارات، ارگان‌های دولتی و عوامل نظامی و انتظامی کسبه و بازاریان باید رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در محیط‌های خود را رعایت کنند.

ناصری بیان کرد: ارائه هر گونه خدمات به مشتریان، ارباب رجوع و افراد بدون ماسک در محیط‌های اداری، کسبه و بازاریان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او با بیان اینکه علی رغم پیگیری‌ها و تذکرات ستاد کرونا اوضاع تاکسیرانی هنوز هم مطلوب نیست، اظهار داشت: ساماندهی اوضاع تاکسیرانی به شکل مطلوب به رئیس شورای شهر به نمایندگی از مجموعه شورا و شهرداری واگذار می‌شود که منتظر ایجاد تحول و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این رابطه هستیم.

فرماندار نهاوند بر برخورد قاطعانه با هر اقدامی که منجر به خطر افتادن سلامت عموم مردم شود، تاکید کرد و افزود: تشدید نظارت‌ها و بازرسی از اماکن پر تردد از جمله ادارات، پاساژ‌ها، مطب پزشکان تا بهبود شرایط در دستور کار قرار بگیرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.