در #تهران_ما پیگیری شد؛

مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی حل می‌شود؟

#تهران_ما موضوع مشکل سد معبر در خیابان احمد حسینی منطقه ۱۸ را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به وضعیت خیابان احمد حسینی در منطقه ۱۸ شهرداری تهران شد.

امیر محمدی شهردار ناحیه ۲ منطقه ۱۸ شهرداری تهران با بیان اینکه این بخش از پایتخت با وجود فعالیت انواع و اقسام صنوف به راسته تجاری مبدل شده و روزانه خیل عظیمی از شهروندان به این محدوده می‌آیند، گفت: مدیریت شهری منطقه نیز به جهت آراستگی مناظر شهری و رفاه حال بیشتر شهروندان مبادرت به سرپوشیده کردن انهار معابر کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست شهری. عرض معابر نیز بیشتر شود.

وی ادامه داد: همین امر در پاره‌ای اوقات موجب شده تا کسبه محترم از این فضای تعبیه شده برای ایجاد سد معبر صنفی با قرار دادن محصولات خویش استفاده کنند و موجب نارضایتی شهروندان شوند که به طور قطع به یقین اعلام می کنم تدابیر شدیدی در جهت رفع این معضل در تمامی معابر و شاهراه‌های ارتباطی شاخص من جمله خیابان احمد حسینی بکار بسته شده تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

محمدی گفت: از زمان اعلام پیام شهروند عزیز نیز گشت‌های مستمر میدانی افزایش یافته تا خدمات و تدابیر مدیریت شهری ملموس‌تر شود.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار