خسارت مالی بر اثر آتش سوزی در دو منزل مسکونی در شیراز

رعایت نکردن نکات ایمنی باعث آتش سوزی و خسارت زیاد دو منزل مسکونی در شیراز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد، بدنبال گزارشی مبنی بر آتش سوزی در یک منزل مسکونی، آتش نشانان از ایستگاه هفت به  یک منزل مسکونی واقع در بلوار آزادگان اعزام شدند که تیم اطفایی پس از حضور  در محل حادثه آتش سوزی را مهار کرد.

این آتش سوزی در نبود مالک و از لوازم انباشته شده در حیاط ساختمان آغاز شد که به سرعت به فضای داخلی ساختمان رسیدکه تیم اطفایی پس از رسیدن به محل حادثه، به وسیله چند دستگاه خاموش کننده پودری و آب عملیات اطفا حریق و تخلیه دود را انجام دادند.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز همچنین با اشاره به آتش سوزی یک منزل مسکونی در وزیر آباد، اعلام کرد، آتش سوزی منزل مسکونی در قسمت انباری این ساختمان رخ داده که باعث کندسوزی و در نهایت آتش سوزی شد که در این عملیات پس از اطمینان از قطع بودن برق ساختمان، ابتدا با یک دستگاه خاموش کننده پودری مانع پیشروی آتش شدند و سپس با چند رشته آبدهی،  اطفاء  حریق و عملیات جداسازی وسایل سوخته و تخلیه دود انجام شد.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز از همه شهروندان درخواست کرد تا با رعایت موارد ایمنی، خود را از خسارت‌های بزرگ و گاهی غیر قابل جبران ایمن کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار