۴ هزار و ۹۹۴ نفر بیمار بستری شده ویروس کرونا در استان همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با ابتلای ۴۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شمار بیماران کرونایی بستری شده استان همدان به ۴ هزار و ۹۹۴ نفر رسید.

دکتر طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طی شبانه روز گذشته ۴۳ بیمار جدید کرونایی بستری شده در استان داشته ایم و تعداد بیماران کووید ۱۹ بستری شده در استان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۴ هزار و ۹۹۴ نفر رسید.

او از جان باختن ۶۶۵ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ویروس کرونا خبر داد و افزود: طی شبانه روز گذشته ۹ هم استانی بر اثر ویروس کرونا جان باختند و تاکنون  ۴ هزار و ۲۱ نفر از بیماران بستری شده کووید ۱۹ از بیمارستان‌های استان مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به افزایش بیماران تنفسی فصل پاییز در استان اظهار داشت: تاکنون ۱۲۰ نفر در شهرستان اسدآباد، ۳۲۱ نفر در بهار، ۲۶۸ نفر در تویسرکان، ۲۴۵ نفر در رزن و درگزین، ۷۳ نفر در فامنین، ۳۲۵ نفر در کبودراهنگ، ۹۴۷ نفر در ملایر، ۵۲۵ نفر در نهاوند و ۲ هزار و ۲۰ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار کرد: ۱۵۰ نفر از بیماران بستری شده کووید ۱۹ در استان را مسافران تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.