نیکوکاران یزدی پنج میلیارد تومان صدقه دادند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد، گفت: مردم نیکوکار استان در شش‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان صدقه دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد، با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار خانوار با جمعیت ۵۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: مردم نیکوکار استان یزد در شش‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۶۲ میلیون تومان صدقه دادند.

مشعل چی با اشاره به اینکه ۱۳۸ هزار صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان یزد نصب و توزیع شده است، افزود: صدقات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاریابی مددجویان هزینه می‌شود.

او با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی پرداخت صدقه در شش‌ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به هیچ عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

مشعل چی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، عنوان کرد: نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷ *و یا با ارسال پیامک عدد یک به ۸۸۷۷ با سهولت صدقه روزانه را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار