مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی:

به دنبال انتشار اخبار امید بخش هستیم

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: اخبار امیدبخش را منتشر و با سیاه‌نمایی میارزه می کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در نشست رسانه ترمیمی گفت: مهم ترین کارکرد رسانه ها آگاهی بخشی نیست بلکه ایجاد تعامل و فرهنگ سازی است.

او افزود: ما باید در مقابل اتاق فکر های دشمن در خصوص رسانه پاسخ دندان شکنی بدهیم و همچنین با نگاه مشوقانه در رسانه های آگاه باعث انتشار نور امید در زندگی مردم شویم.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: عمده نیت اول دشمن در رسانه های بیگانه نا امید کردن مردم از جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز در مورد این رسانه ها هشدار داده اند؛ بنابر این نقش و مسئولیت رسانه ها در مقابل دشمن ایجاد امید و افزایش انگیزه است.

 نصر پور بیان کرد: امید دادن با توجیه کردن متفاوت است، هدف ما در رسانه های ترمیمی بالا بردن آستانه تحمل مردم است و سعی داریم به مردم بفهمانیم در پس بسیاری از سختی ها خیری وجود دارد.

او تصریح کرد: برای اینکه مردم به رسانه اعتماد داشته باشند باید قبل از هر رسانه بیگانه ای اطلاع رسانی سریع و صحیحی نسبت به وقایع جامعه داشته باشیم و افرادی که مردم مارا ناامید میکنند نباید جایی در رسانه های ما داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: ما در رسانه ترمیمی با جلب اعتماد و پیروی از نهاد های ملی باید کاری کنیم تا مردم به آمار رسانه های ملی مثل آمار های منتشر شده  ستاد مقابله با کرونا اعتماد کنند.

نصر پور اظهار کرد: اولویت ما در رسانه ها باید ابتدا اخبار مثبت  و سپس بازگو کردن ضعف ها باشد.

انتهای پیام //م/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.