اقدام آل خلیفه در پیگرد منتقدان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مقامات بحرین افرادی را که علیه عادی سازی روابط مطلب بنویسند، مورد پیگرد قرار خواهند داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الخلیج الجدید، مقامات بحرین هشدار دادند کاربرانی را که در شبکه‌های اجتماعی علیه توافق عادی‌سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی مطلب می‌نویسند تحت پیگرد قرار خواهند داد.

بر اساس این گزارش، وزارت کشور بحرین امروز، سه شنبه اعلام کرد فعالان شبکه‌های اجتماعی را که در مخالفت با توافق عادی سازی این کشور با رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند، تحت پیگرد قرار می‌دهد و اقدامات قانونی را علیه آن‌ها اعمال می‌کند.

اداره موسوم به مقابله با فساد و امنیت اقتصادی و الکترونیکی بحرین (وابسته به وزارت کشور) اعلام کرد حساب‌های کاربری موجود در شبکه‌های اجتماعی که «در راستای تخریب چهره بحرین و اهانت به آن فعال هستند» را مورد رصد قرار می‌دهد.

وزارت کشور بحرین در ادامه ادعا کرد این حساب‌های کاربردی در زمینه فتنه انگیزی، تهدید صلح ملی و بافت اجتماعی و بر هم زدن امنیت و ثبات فعالیت می‌کنند و از سوی شخصیت‌های فراری در خارج از بحرین اداره می‌شوند.

از سوی دیگر، پس از پهلو گرفتن کشتی اماراتی در بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ورود قریب‌الوقوع نخستین کشتی باری بحرین به این بندر خبر دادند.

شبکه کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخستین کشتی باری بحرین به زودی وارد بندر حیفا در سرزمین‌های اشغالی می‌شود.
در همین راستا، مدیر کل شرکت "MSC Israel" فاش کرد که مقامات ارشد بنادر و ناوگان دریایی بحرین علاقه زیادی به تقویت همکاری با رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

خبرنگار شبکه کان رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک خط دریایی جدید به زودی برای صادرات کالا‌های رژیم صهیونیستی به بنادر امارات از طریق بندر پورت سعید مصر آغاز به کار خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار