استاندار چهارمحال و بختیاری:

وضعیت آموزش در مناطق کمتر برخوردار به توجه بیشتر نیاز دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت آموزش در مناطق کمتر برخوردار به خصوص مناطق عشایری و روستایی نیاز به بررسی و توجه بیشتر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت حوزه آموزش در مناطق روستایی و عشایری استان گفت: وضعیت آموزش در مناطق کمتر برخوردار به خصوص مناطق عشایری و روستایی نیاز به بررسی و توجه بیشتر دارد.

او افزود: در برخی از مناطق روستایی استان کلاس درس و مدرسه وجود ندارد و باید برای ارزیابی بیشتر در این مناطق حضور پیدا کنیم.

عباسی با اشاره به اهمیت توجه به رفع محرومیت در این مناطق به خصوص محرومیت آموزشی و برقراری عدالت آموزشی، اضافه کرد: مدیران آموزشی باید با حضور میدانی در این مناطق بتوانند، زمینه احداث مدرسه و تامین امکانات آموزشی برای دانش‌آموزان را فراهم کنند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در این مناطق کمترین امکانات وجود دارد و مقرر شد با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، راه و شهرسازی، زیرساخت و ارتباطات در این مناطق حاضر و مشکلات آموزش و پرورش و همچنین توسعه این منطقه بررسی شود.

عباسی گفت: باید جایگاه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت برای مردم نهادینه شود تا مردم با اختیارات، وظایف و امکانات آموزش و پرورش آشنا شوند و همه کاستی‌ها متوجه آموزش و پرورش نشود.

او در پایان به مشکلات منطقه دیناران شهرستان اردل و روستا‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: در جهت رفع مشکلات و معضلات این منطقه محروم پیشنهاد می‌شود نشسعت بعدی شورای آموزش و پرورش استان در این منطقه تشکیل شود و مدیران مرتبط و مدیرانی که در این حوزه می‌توانند کمک کنند در این نشست دعوت شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار