رویای میزبانی اراکی‌ها از لیگ برتر روی هوا

تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل مشکلات ورزشگاه امام خمینی (ره) به احتمال زیاد از میزبانی مسابقات لیگ برتر محروم می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تاریخ ۲۹ مرداد با برتری مقابل داماش گیلان به رقابت های لیگ برتر صعود کرد تا شهر اراک برای اولین بار در این لیگ نماینده داشته باشد.

درحالی که اراکی ها خود را برای جشن اولین میزبانی در رقبت های لیگ برتر آماده می‌کردند مشکلی بزرگ بر سر راه میزبانی آن ها اتفاق افتاد.

پس از بررسی مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال از ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، از این ورزشگاه ۲۴ ایراد گرفته شد و در صورتی که آلومینیومی ها نتوانند ایرادات سازمان لیگ را بر طرف کنند امتیاز میزبانی مسابقات لیگ برتر از آن ها سلب خواهد شد.

روز گذشته سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با مسئولان این تیم اظهار کرده که تصمیم سازمان لیگ جدی است و در این زمینه با کسی شوخی ندارد.

خلیل دارابی سرپرست مدیر عاملی باشگاه آلومینیوم اراک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در تلاش هستیم تا پیش از شروع رقابت ها لیگ برتر با همت مسئولان و مردم اراک ایرادات ورزشگاه را بر طرف کنیم.

آلومینیومی‌ها هنوز ورزشگاه دیگری را به عنوان محل میزبانی خود انتخاب نکرده اند، اما خطر سلب میزبانی از آن‌ها جدی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار