میلیک: مسئولان باشگاه با من رفتار خوبی نداشتند/ مننظر پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستم

مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی اعلام کرد در این تیم نمی‌ماند و به دنبال امتحان کردن چالش جدیدی است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی تیم فوتبال ناپولی اعلام کرد قصد ندارد قراردادش را با این تیم تمدید کند و به دنبال بازی در تیم دیگری است.

مسئولان باشگاه ناپولی برای حفظ ستاره لهستانی تیمشان، به او پیشنهاد تمدید قرارداد ۵ ساله دادند که با مخالفت میلیک همراه شد. قرارداد میلیک در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و باشگاه ایتالیایی برای نفع بردن از انتقال مهاجم لهستانی قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی او را به تیم دیگری بفروشد.

میلیک درباره جدایی خود از ناپولی اظهار داشت: زندگی حرفه‌ای یک ورزشکار زیبا، اما کوتاه است و من می‌خواهم پیشرفت کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. قصد دارم چالش جدیدی را امتحان کنم و قصد ندارم در ناپولی بمانم.

او در ادامه گفت: از چند باشگاه پیشنهاد داشتم که نمی‌خواهم نام آن‌ها را بیاورم. من با یک تیم به توافق رسیده بودم، اما به خاطر مخالفت باشگاه مجبور شدم در ناپولی بمانم. من سعی کردم حرفه‌ای رفتار کنم، اما باشگاه در این مدت با من رفتار خوبی نداشت.


بیشتر بخوانید:


ملیک گفت: من منتظر پنجره نقل و انتقالات بعدی هستم. امیدوارم در آن مرحله باشگاه‌های خواهان من، با ناپولی به توافق برسند. از نظر جسمی احساس خوبی دارم و در این مدت به صورت انفرادی تمرین کرده ام. باید ببینیم چه پیش می‌آید و تیم بعدی من کجا خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: باشگاه ناپولی ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار