زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در یورش به کرانه باختری

در یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاهی در کرانه باختری برای بازداشت جوانان فلسطینی، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به اردوگاه «بلاطه» در شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند تا جوانان فلسطینی را بازداشت کنند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که دو نیروی نظامی این رژیم هنگام بازداشت یکی از جوانان فلسطینی در این اردوگاه با مقاومت مردمی مواجه شده و پس از پرتاب بمب دست ساز (کوکتل مولوتف) زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

نظامیان صهیونیست با وجود مقاومت سرسختانه مردم فلسطین در کرانه باختری، روزانه یورش‌های گسترده‌ای به مناطق مختلف داشته و شماری از فلسطینیان را با اتهامات واهی دستگیر می‌کنند.

هلال احمر فلسطین نیز روز یک‌شنبه اعلام کرد که در یورش صهیونیست‌ها به ارودگاه آوارگان «الامعری» نزدیک البیره در رام‌الله ۵۳ فلسطینی و یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی که در گفتار مدعی متوقف کردن اجرای طرح الحاق بخش دیگری از کرانه باختری به اراضی اشغالی است، در عمل با بازداشت‌های گسترده جوانان و مردان فلسطینی، تخریب خانه‌های مردم و شهرک سازی‌های غیرقانونی در حال انجام مقدمات لازم برای اجرای طرح معامله قرن آمریکاست.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار