پیشنهاد طرح کتابخانه مدرسه ام را می‌سازم در فردوس

فرماندار شهرستان فردوس گفت: دانش آموزان می توانند در طرح پیشنهادی کتابخانه مدرسه ام را می‌سازم کتب بازیافتی خود را جهت تامین منابع کتابخانه‌ها ارائه دهند.

پیشنهاد طرح کتابخانه مدرسه ام را می‌سازم در فردوسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حلاج مقدم فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه ‌های شهرستان فردوس با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی ابزار توسعه فرهنگ است، گفت: مبارزه با آسیب ‌های اجتماعی محقق نخواهد شد مگر اینکه راه ‌های گسترش آسیب‌ ها مسدود شود.

او افزود: کتابخانه ‌های عمومی یکی از راه ‌های ترویج فرهنگ کتابخوانی است و تاثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگی جامعه دارد و مانعی جدی بر افزایش آسیب‌ های اجتماعی است.

حلاج مقدم تصریح کرد: طرح پیشنهادی کتابخانه مدرسه ام را می ‌سازم توسط اداره آموزش و پرورش از طریق مدارس به والدین اطلاع رسانی شده و دانش آموزان می ‌توانند کاغذ ‌های باطله و کتب بازیافتی را به مدرسه اهدا و مدارس از محل فروش آن در جهت تامین منابع کتابخانه هزینه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان فردوس ادامه داد: با تعیین حق عضویت کتابخانه مرکز شهرستان در امسال، اعضای کتابخانه فردوس با کارت عضویت خود می‌ توانند از کلیه کتابخانه‌ های کشور کتاب امانت بگیرند.

او بیان کرد: در جلسه انجمن کتابخانه ‌ها ضمن بررسی مصوبات جلسات گذشته تصمیماتی درجهت توسعه کتابخوانی گرفته شده است.

حلاج مقدم عنوان کرد: اداره کتابخانه ‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش با تولید محتوای مناسب از فضای برنامه شاد به منظور ترویج کتابخوانی استفاده خواهد کرد.

فرماندار شهرستان فردوس تصریح کرد: برنامه ‌های هفته کتاب و کتابخوانی نیز با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت‌ های فضای مجازی مصوب شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.