پروژه های بیابان زدایی گامی موثر در تولید و توسعه گیاهان دارویی

نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توسعه فضای سبز شهری، پروژه های بیابان زدایی ،تولید و توسعه گیاهان دارویی گام برداریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از پروژه های تولید نهال در نهالستان شهیدعموزاده بازدید و تاکید بر ظرفیت های نهالستان در زمینه تولید نهال گلدانی با ظرفیت ۲۵۰هزار اصله و نهال ریشه ای با ظرفیت بیش از ۴۰۰ هزار اصله، تولید ۱۰۰ هزار اصله نهال بیابانی و گیاهان دارویی عنوان کرد: بتوانیم با توسعه و اجرای این پروژه ها در زمینه توسعه فضای سبز شهری، پروژه های بیابان زدایی ،تولید و توسعه گیاهان دارویی گام برداریم.

او در ادامه بازدید از پروژه های منابع طبیعی ، آبخیزداری و عملیات بیولوژیک شهرستان سمنان افزود: آبخیزداری جزء اهداف و سیاست‌های مهم ملی است. بهره برداری نادرست از منابع طبیعی که منجر به تخلیه آبخوان‌ها و فرونشست دشت‌ها شده و در صورت عدم مدیریت می‌تواند امنیت غذایی و حیات اقتصادی و اجتماعی مردم را متاثر و توازن عرصه‌های طبیعی ، تعادل اکولوژیک و هیدرولوژیک حوزه‌های آبخیز را با چالش جدی مواجه سازد.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار