افزایش ضریب حفاظتی در عرصه های ملی چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: این استان یکی از استان‌های برتر در تشکیل پرونده‌های قضایی در حوزه تخلفات منابع طبیعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ علیرضا بیگی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در دومین نشست شورای هماهنگی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اظهار داشت: امسال ۹ فقره قرارداد گشت و مراقبت با ۹۱ نیروی انسانی به منظور افزایش ضریب حفاظتی در عرصه های ملی استان منعقد گردید.

او افزود: چهارمحال و بختیاری یکی از چهار استان برتر در تشکیل پرونده‌های قضایی در حوزه تخلفات منابع طبیعی است.


بیشتر بخوانید


بیگی اضافه کرد: همچنین این استان در توقیف خودرو و ادوات متخلفین و اطفای حریق در عرصه‌های منابع طبیعی در مقایسه با استان‌های ناحیه رویشی زاگرس پیشرو است.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به ازای هر ۳۰ هزار هکتار مرتع یک نفر و به ازای شش هزار هکتار جنگل یک نفر نیروی انسانی، حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی را بر عهده گیرد.

بیگی در پایان تصریح کرد: روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها با هماهنگی و تعامل با محاکم انتظامی و قضایی در راستای تکمیل زنجیره حفاظت از عرصه‌های ملی همکاری کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.