تلفن ۱۱۲ (ندای امداد)، پاسخگوی شبانه روزی حادثه دیدگان

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حادثه دیدگان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

او با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان از آمادگی لازم برای امداد و نجات و مقابله با حوادث و بحران‌ها برخوردار است، افزود: مهمترین راهکار برای کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی، پیشگیری از حوادث است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به عملکرد این جمعیت در ۶ ماهه نخست امسال اظهار داشت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان ۶۶۸ مأموریت در این مدت انجام داده اند.

غلامی ادامه داد: پوشش امدادی طرح امداد و نجات ساحلی، پایش غربالگری، دریافت اقلام امدادی از جمعیت و طرح تقسیم و تجهیز انبار و پایگاه‌های امداد و نجات، توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی بین عموم و پایگاه‌های امداد و نجات استان از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات بوده است.

او همچنین به حادثه دیدگان تحت پوشش جمعیت هلال احمر گیلان اشاره و تصریح کرد: بیشترین آمار امدادرسانی در نیمه نخست امسال مربوط به حوادث جاده‌ای استان بود که امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۲ هزار و ۱۱۵ نفر از حادثه دیدگان حوادث مختلف استان کمک کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.