وقف یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری است

فرماندار سنقروکلیایی گفت : وقف یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری است دشمن با سیاه نمایی به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی گفت : وقف یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری و عامل شکوفایی و پیشرفت و یادگار ماندگار پیامبر مهربانی (ص) است.

او گفت : سنت حسنه‌ی «وقف» از کار‌های نیکو و شایسته‌ای که همچون صدقه جاریه باقی می‌ماند و اثرات و برکات آن نصیب افراد جامعه می‌شود. وقف نمادی از روح خیر خواهی، تعاون، هم زیستی و عطوفت انسانی و برخاسته از ایده‌ی والا و ایمان است.

او افزود: واقفین و خیرین محترم با عمل به حکم والای اسلام، تمکن مالی خود را در خدمت به نیاز‌های جامعه قرار داده و در ترویج و توسعه ارزش‌های انسانی گام بر می‌دارند که یکی از برترین مصادیق احسان و نیکوکاری و عامل شکوفایی و پیشرفت و یادگار ماندگار پیامبر مهربانی (ص) است.

مرتضوی توسعه و خدمت در شرایط تحریم را از دستاورد‌های نظام دانست و افزود: دشمن با سیاه نمایی و تخریب گسترده توسط رسانه‌ها به دنبال سلب اعتماد مردم به کارگزاران نظام است.

او ادامه داد: در مقابله با این حجم از تخریب‌ها و سیاه نمایی‌های رسانه‌ای نیازمند حفظ انسجام و همدلی در تمامی حوزه‌ها هستیم.

او به همه واقفین، خیرین محترم و همکاران عزیز در اداره اوقاف که در ترویج و توسعه ارزش‌های انسانی گام بر می‌دارند، گسترش فرهنگ والای وقف در جهت توسعه و آبادانی ایران اسلامی را مورد تاکید قرار داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.