عملکرد قابل قبول پلیس فراهان حاصل همراهی و تعامل مردم

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان گفت: عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی در این شهرستان حاصل همراهی و تعامل مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ سعید حسنی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان ضمن تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی در این شهرستان حاصل همراهی و تعامل مردم است.

سرهنگ حسنی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت رسانه‌ها و مردم در راستای گسترش امنیت در شهرستان فراهان از کلیه ادارات و نهاد‌های شهرستان به دلیل حمایت و همکاری مطلوب با پلیس تشکر و قدردانی کرد.

او با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اقتدار و امنیت اجتماعی مرهون تلاش و از خودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم در نیروی انتظامی است وهفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات و نمایش اقتدار پلیس بوده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان بیان کرد: امنیت اجتماعی گمشده جامعه جهانی امروز بوده که با همکاری و مشارکت عمومی مردم و تلاش شبانه روزی نیرو‌های توانمند نیروی انتظامی و دستگاه‌های متولی، کشور ما امروز به عنوان یک کشور مقتدر و امن در جامعه جهانی شناخته شده است.

او با بیان اینکه شعار هفته ناجا سال ۱۳۹۹ «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده است ادامه داد: کلیه برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرایی می‌شوند که برگزاری صبحگاه به عنوان اولین برنامه در دستور کار است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته ناجا در حوزه‌های مذهبی، آموزشی، فرهنگی و ... اجرا خواهد شد گفت: دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، حضور کارکنان در نماز جمعه، ارائه خدمات مضاعف در هفته ناجا و تجلیل از حافظان نظم و امنیت توسط شورای معتمد پلیس شرکت در نماز جمعه از برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان فراهان است.

او همچنین به دیگر برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان فراهان اشاره کرد و افزود: ملاقات عمومی با شهروندان (روز دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ - ۱۰ صبح)، اجرای مسابقات ورزشی انفرادی، برگزاری مراسم ورزش صبحگاهی کارکنان و نصب پوستر و بنر و ارائه اقلام فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته ناجا است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان فراهان تصریح کرد: با عنایت به تلاقی ماه صفر و مراسم اربعین حسینی (ع) با ایام هفته ناجا و وضعیت حوزه سلامت کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا، گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی که سال‌های گذشته برابر تقویم زمانی در نیمه دوم مهر ماه آغاز می‌شد امسال از ۲۷ مهر ماه تا دوم آبان مورد تأیید قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.