آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد:

معنویت و اخلاق وجه تمایز ایران و غرب

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: معنویت و اخلاق ما را با غربی‌ها متمایز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: معنویت و اخلاق از مهمترین خصوصیات کشور ماست که ما را با غربی‌ها متمایز کرده و حتما باید در این زمینه‌ها نهاد‌های متولی اقدامات مناسبی را انجام دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اداره کل اوقاف در کنار تمام وظایف خود باید مسائل فرهنگی را هم مورد توجه قرار دهد تا بتوان فرهنگ با ارزش وقف را در جامعه بیش از پیش نهادینه کرد.

او اضافه کرد: خدمت دلسوزانه و صادقانه به مردم یکی دیگر از اولویت‌های اداره اوقاف است و در امورات وقف باید نهایت دقت توسط افراد اجرایی صورت گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از این نهاد انتظار می‌رود اقدامات سازنده‌ای انجام دهد و با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مهم اقتصادی برای تعالی جامعه تلاش کند.

او ادامه داد: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی در این برهه از زمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و با بهره گیری درست و مناسب از منابع داخلی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.

به مناسبت دهه وقف جمعی از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان دیدار کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.