درخشش فیروزه در عملکرد مثلث توسعه اقتصادی

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: شهرستان فیروزه در چهارچوب مثلث توسعه اقتصادی بسیار خوب عمل کرده و این موفقیت حاصل تعامل خوب و موثر فرماندار و معین‌های اقتصادی این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در جلسه ویدئو کنفرانسی گزارشی از اقدامات معین‌ها بر اساس سامانه معین‌های اقتصادی ارائه کرد و گفت: معین شهرستان فیروزه به جز شرکت فولاد خراسان همه فعال هستند و تاکنون ۳۶ فعالیت اقتصادی را ثبت سامانه نموده اند که ۳۱ فعالیت با سرمایه گذاری ۱۰۸ میلیارد ریال و ۷۸۷ فرصت شغلی پیش بینی شده به تایید نهاد رسیده و ۱۸ فعالیت با ۴۸ میلیارد ریال با ۲۰۹ فرصت شغلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
 
او افزود: بسیاری از معین‌ها اقدامات خوبی انجام داده اند، ولی کماکان فولاد خراسان پیرامون احیا مسئولیت‌های اجتماعی اقدام قابل دفاعی انجام نداده است.
 
 
 ابوالفضل حکیم پور فرماندار شهرستان فیروزه گزارشی از اقدامات معین‌های شهرستان ارائه کرد و گفت: با بهره برداری از پروژه‌هایی که در دست اقدام است بخصوص در حوزه احیای زمین‌های کشاورزی بایر امید است شاهد تحول خوبی در شهرستان باشیم.
 
 
او با گلایه از مجموعه فولاد خراسان افزود: این شرکت علیرغم امضای تفاهمنامه‌ای با اضلاع مثلث توسعه اقتصادی و همچنین توقع مردم در قبال این تفاهمنامه، نسبت به توانمندسازی مردم و احیا مسئولیت‌های اجتماعی اقدامی نکرده است و در این خصوص گله مندیم.
 
 
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.