مدیر آموزش و پرورش هندیجان:

انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه است

عباسی انجمن اولیا و مربیان را مظهر همکاری خانه و مدرسه دانست و گفت: تربیت دانش آموزان منوط به ارتباط موثر اولیا با مدرسه است.

قاسم عباسی مدیر آموزش و پرورش هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تبریک فرا رسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: انجمن اولیا و مربیان مظهر همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.

او با اشاره به شعار هفته پیوند اولیا و مربیان با عنوان "مدرسه کانون تربیتی محله" افزود: خانه و مدرسه ۲ کانون تربیتی مهم به شمار می‌روند که باید در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدرسه با هم در تعامل باشند و یک بینش و یک هدف را دنبال کنند.

عباسی با بیان اینکه هر کدام از ۲ کانون به تنهایی نمی‌توانند عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند، تصریح کرد: در صورتی می‌امکان موفقیت وجود دارد که به عنوان یک مرکز و یک سازمان تعلیماتی و تربیتی تلقی شوند، ضمن اینکه والدین و مدرسه ارکان اساسی در تعلیم و تربیت هر دانش آموز محسوب می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش هندیجان با تاکید بر اینکه فعالیت یک جانبه هر یک از این ارکان ناقص و بی ثمر خواهد بود، اظهار داشت: فعالیت اولیا در هر مدرسه امری اجتناب ناپذیر است، چرا که تاثیر مثبت و مستقیم در آینده دانش آموزان دارد، به همین سبب باید این ارتباط روز به روز تقویت شود تا بتوان از فرزندانی نیکو و آینده سازانی برای کشور تربیت کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.