فرماندار بروجن:

برنامه‌های پیشگیرانه از راهکار‌های موثر در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است

فرماندار بروجن گفت: برنامه‌های پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی از راهکار‌های مهم و موثر در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: باید با برنامه‌های مدون در راستای پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شد و این مقوله باید به صورت دقیق و سازمان یافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگیرد تا خروجی مناسبی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آید.

او با بیان اینکه تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در حال انجام است افزود: باید با برنامه‌های مدون در راستای پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شد و این مقوله باید به صورت دقیق و سازمان یافته مورد رصد مسئولان امر قرار بگیرد تا خروجی مناسبی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر به دست آید.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیشگیرانه، آموزش و آگاهی بخشی از راهکار‌های مهم و موثر در مقابله با پدیده شوم اعتیاد است اضافه کرد: باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد و اقشار مردم، همچنین فضای مجازی، رسانه‌ها برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد و برنامه‌های پیشگیرانه و آموزشی باید در دستور کار بخشداران و دهیاران در روستا‌ها قرار گیرد.

او خواستار نظارت بر کشت شاهدانه توسط جهاد کشاورزی در سطح شهرستان شد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نیرو انتظامی و شبکه بهداشت و درمان به صورت ماهیانه از عطاری‌های سطح شهرستان بازدید کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار