رییس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

محدودیت‌های کرونایی باید درقم تداوم داشته باشد

قدیر گفت:در جلسه ستاد مدیریت بحران قم روز چهارشنبه با حضور استاندار قم برگزار و اعضا بر تداوم محدودیت‌های کرونایی تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد مدیریت بحران قم گفت: وضعیت قم در رابطه با کرونا به یک حالت ثابت و روبه نزول رسیده‌است،کرونا یک بیماری خانوادگی است و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی باید از درون منازل آغاز شود.

 جلسه ستاد مدیریت بحران قم همچنین کاهش تجمع، تردد و تراکم جمعیت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را ضروی دانستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: تجمع، تراکم و تردد سه عامل اصلی سرایت و چرخش ویروس کروناست که هر سه عامل در استان قم بسیار بالاست.

قدیر بیان کرد: کادر درمانی قم از نظر روحی دچار استهلاک شدیدی شدند و باید حمایت‌های مادی و معنوی از کادر درمان قم انجام بگیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: نگرانی مهم قم درحال حاضر اتصال پیک جاری به پیک جدید است که در فصل سرما احتمال آن بسیار زیاد است.

او بیان کرد: اگر فقط به مدت یک هفته عادی انگاری کرونا در قم دنبال شود وضعیت این استان در کمتر از هفت روز آینده با دیگر مشابه سه هفته گذشته می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تشدید نظارت و اعمال قانون سیاست مهم قم در روز‌های آتی است و نباید با بروز سیر نزولی ابتلا بار دیگر مسائل عادی پنداشته شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار