انتظار برای معرفی سرمربی تیم ملی تنیس یک ساله شد

با گذشت یک سال هنوز تیم ملی تنیس ایران سرمربی جدید خود را نشناخته است.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پارسال همین زمان بود که سعید احمدوند سرمربی سابق تیم ملی تنیس پس از ۸ سال از استعفای خود خبر داد.

در زمان سرپرستی احمد نامنی، خبری از انتخاب سرمربی جدید به جای احمدوند نبود و حتی با این مربی رایزنی جدیدی هم برای ادامه همکاری صورت نگرفت.

اردیبهشت امسال بالاخره بعد از ۳ سال بلاتکلیفی فدراسیون تنیس رئیس دار شد و داوود عزیزی سکان هدایت این فدراسیون را برعهده گرفت.

عزیزی در بدو ورود خود به فدراسیون چند انتصاب در قسمت‌های مختلف بدنه فدراسیون انجام داد که البته برخی افراد در کمیته‌های گوناگون مانند آموزش و داوران در سمت خود ابقا شدند.

با حکم عزیزی کمیته فنی تشکیل شد تا کارشناسان تنیسی به بررسی و انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی تنیس بپردازند. با گذشت ۵ ماه از حضور عزیزی در فدراسیون تنیس، هنوز خبری از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تنیس نیست. شنیده می‌شد گزینه های ایرانی نسبت به خارجی‌ها شانس بیشتری برای هدایت تنیسور‌های ملی پوش دارند.

حالا با تعویق رقابت‌های تنیس دیویس کاپ و برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱, به نظر می‌رسد عزیزی و دستیارانش با فراغ بال بیشتری به انتخاب سرمربی جدید خواهند پرداخت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار