وقوع طوفان شن در مناطق شرقی کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز، وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و وقوع طوفان شن در مناطق شرقی استان کرمان پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه امروز آسمان استان کرمان، صاف تا کمی ابر است، گفت: امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در شرق و وقوع طوفان شن در این مناطق، پدیده غالب است.

او افزود: شدت طوفان شن در شهرستان‌های فهرج و ریگان در شرق و شهر زهکلوت در جنوب شرق استان کرمان بیشتر است.

حبیبی با اشاره به اینکه کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و احتمال اختلال در تردد مسیر‌های این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها با خبر باشند.

او اظهار کرد: این شرایط جوی تا روز یکشنبه در مناطق شرقی استان کرمان حاکم است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۴ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز در استان کرمان را پشت سر گذاشته اند، لاله زار با ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه بوده است. 

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه‌ سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار