۹۰درصد سرقت‌ها در اهر کشف می‌شود

 فرمانده انتظامی اهر با بیان این‌که بیشتر سرقت‌ها از سوی معتادان انجام می‌شود گفت: ۹۰ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در این شهرستان کشف و سارقان روانه زندان می شوند.

۹۰درصد سرقت‌ها در اهر کشف می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ قدرت  فرمانده انتظامی اهر گفت: با توجه به تعطیلی کمپ‌های ترک اعتیاد به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان ارجاع سارقانی که اغلب معتاد نیز هستند وجود ندارد که امیدواریم مسئولان این مشکل را برطرف کنند.

او با اشاره به این‌که جرایمی از قبیل جرایم خشن، سرقت مسلحانه از بانک‌ها، طلافروشی‌ها و زورگیری در شهرستان اهر نداریم گفت: با هوشیاری سبزپوشان نیروی انتظامی کشفیات در تمامی زمینه‌ها افزایش یافته به طوری که در حوزه کشف سلاح و مهمات نسبت به پارسال افزایش ۵۹ درصدی را شاهد هستیم.

او همچنین از شناسایی و متلاشی شدن چندین باند تولید و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا میزان کشفیات مشروبات الکلی در مقایسه با پارسال ۳۳۵ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین از افزایش ۱۶۷ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر طی امسال در مقایسه با پارسال در این شهرستان خبر داد و گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی درون‌شهری و برون‌شهری، تصادفات منجر به فوت در داخل و خارج از شهر نیز ۶۰ درصد کاهش یافته است.

آقاپور با تاکید بر این‌که در حوزه سرقت‌های خرد با افزایش ۳۰ درصدی مواجه هستیم، گفت: بالغ بر ۱۲ هزار خانه باغ در شهرستان‌های اهر و هوراند وجود دارد که مالکان  آنها گاهی به آنجا می‌روند و سارقان نیز با اطلاع از این موضوع به این خانه باغ‌ها دستبرد می‌زنند.

او از حضور سارقان غیر بومی احشام و منزل در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی اهر برای دستگیری این نوع سارقان جهت انجام کار اطلاعاتی به سایر استان‌ها رفته و هفته‌ها تعقیب و مراقبت کرده اند تا سارقان را به دام بیندازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار