رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی رسالت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: پویایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مستلزم شناسایی و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مهدی حسن‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در دیدار با دبیر ستاد امربه ‌معروف و نهی از منکر اردکان، قانون حمایت از امربه ‌معروف را به‌عنوان پشتوانه بسیار مناسب و قوی برای احیای این فریضه در اجرای دقیق آن دانست و از دبیر ستاد، برگزاری منظم و برنامه محور جلسات با حضور اعضای ستاد و پیگیری مصوبات آن را خواستار شد.

او ایجاد همگرایی بیشتر بین مجریان امربه‌ معروف و ضابطان، را مهم و ضروری برشمرد و گفت: ایجاد هماهنگی و همراهی در انجام امور نقش مؤثری در پیشبرد و تحقق اهداف دارد.

حسن‌پور بر تعیین چشم‌انداز ، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و اظهار داشت: تعیین سرفصل برای تدوین امور و ایجاد معیار در ایجاد هماهنگی و افزایش تأثیر گذاری برنامه‌های ستاد ضروری است.

به منظور دستورالعمل دادستانی کل کشور برای حمایت از آمران به معروف، شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط اختصاص یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار