بیانیه سازمان بسیج جامعه عشایری کرمان در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص)

سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان، با صدور بیانیه‌ای اقدام جاهلانه رییس جمهور فرانسه در حمایت از عاملان هتاک به ساحت پیامبراکرم (ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بیانیه سازمان بسیج جامعه عشایری استان کرمان در پی توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر (ص) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

وَمِنْهُمُ الَّذِینَ یُؤْذُونَ النَّبِیَّ وَیَقُولُونَ هُوَ أُذُنٌ ۚ قُلْ أُذُنُ خَیْرٍ لَکُمْ یُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَیُؤْمِنُ لِلْمُؤْمِنِینَ وَرَحْمَةٌ لِلَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ ۚ وَالَّذِینَ یُؤْذُونَ رَسُولَ اللَّهِ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ

بعضی (از منافقان) هستند که دائم پیغمبر را می‌آزارند و (چون عذر دروغ آن‌ها رابه حلم خود می‌پذیرد) می‌گویند: او شخص ساده و زودباوری است. بگو زودباوری او لطفی به نفع شماست، که به خدا ایمان آورده و به مؤمنان هم اطمینان دارد و برای مؤمنان (حقیقی) شما وجودش رحمت است و برای آن‌ها که رسول را آزار دهند عذابی دردناک مهیّاست.  

توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام (ص) و در پی آن حمایت دولت و رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه با پوشش و بهانه آزادی بیان، مهر تایید دیگری بر رذالت و پستی غرب بود. بی آن که بدانند امت هوشیار و متحد مسلمانان جهان به خصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی خواهند بود.

بدون شک اعتقاد راسخ تمامی مسلمانان عالم بر آن است، این اقدام یک گناه بزرگ و نابخشودنی است که نه‌تن‌ها اهانت به یکی از انبیای الهی بلکه اهانت به تمامی پیامبران الهی است که هر یک ادامه‌دهنده راه دیگری بودند.

سازمان بسیج جامعه عشایر استان کرمان ضمن محکومیت این اقدام جاهلانه از تمامی انسان‌های بصیر جهان خصوصاً سران، بزرگان، معتمدین ونخبگان جامعه غیورعشایرو همیشه درصحنه انتظار دارد تا با محکومیت این اقدام ننگین مشت محکمی بر دهان استکبار و اسلام ستیزان جهانی باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.