فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

از مواضع امام (ره) و شهدا کوتاه نمی آییم

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : با وجود همه مشکلات اقتصادی از مواضع امام (ره) و شهدا کوتاه نیامدیم و جلوی "کدخدا" کرنش نکردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : با وجود همه مشکلات اقتصادی برای اینکه کمی وضعمان خوب شود از مواضع امام (ره) و شهدا کوتاه نیامدیم و جلوی کدخدا کرنش نکردیم که این ستودنی است و انشاالله در آینده‌ای نزدیک ثمرات آن را خواهیم دید.

او گفت : امروز هم گرچه دشمنان می‌کوشند تا با تبلیغات فریبنده خود مردم را به خیابان‌ها بیاورند، اما مردم اگر هم به خیابان‌ها بیایند، می‌آیند که حرفشان را زده و مشکلات را به گوش مسئولین برسانند و از مواضع حق طلبانه خود دفاع کنند، وگرنه برای خراب کاری و آتش زدن به خیابان نخواهند آمد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن میلاد پیامبر اکرم (ص)، ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام، افزود: اینکه در ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) دشمنان اسلام شروع به فضاسازی علیه اسلام ناب و پیامبر اکرم (ص) کرده اند نشان از واهمه آن‌ها از گسترش دین مبین اسلام دارد.

او با بیان اینکه بالاگرفتن اهانت به پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام نشان از گسترش دین اسلام دارد، گفت: دشمنان که برای از بین بردن دین اسلام به بن بست رسیده اند هر از گاهی با اهانت به اسلام و مقدسات مسلمانان می‌کوشند جلوی موج گسترش اسلام را بگیرند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به موضع گیری رسمی "مکرون" رییس جمهور فرانسه مبنی بر افراطی خواندن دین مبین اسلام، ادامه داد: اگرچه در گذشته اقداماتی مثل آتش زدن قرآن و یا اهانت به ساخت پیامبر اکرم (ص) را شاهد بوده‌ایم، اما در هیچ زمانی یک مقام رسمی به صراحت دین اسلام را دین افراطی نخوانده بود که این بار رئیس جمهور فرانسه رسما اعلام کرد دین اسلام یک دین افراطی است و این دشمنی آشکار با اسلام ناب است.

ریحانی افزود: انتظار می‌رفت در پی افراطی خواندن دین اسلام از سوی مکرون شاهد موجی از اعتراض مسلمانان در برابر سخنان او باشیم که متاسفانه این موج را نمی‌بینیم.

او با بیان اینکه بی تفاوتی در مورد دین پذیرفتنی نیست، گفت: نمی‌توانیم در برابر اهانت کنندگان به دینمان بی تفاوت باشیم.

ریحانی از رسانه به عنوان بزرگترین سلاح راهبردی در شرایط کنونی یاد کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در روشنگری در مورد دین دارند و باید زیبایی‌ها و حقایق دین مبین اسلام را به گوش مردم دنیا برسانند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت روشنگری و بصیرت افزایی در مورد دین مبین اسلام، گفت: این موضوع در شرایط کنونی که تشخیص حق از باطل سخت است، اهمیت زیادی دارد، چون ممکن است خیلی‌ها که شناخت عمیقی از دین مبین اسلام ندارند با این نوع موضع گیری‌ها دچار تردید در مورد ماهیت اسلام شوند.

او با بیان اینکه امروز مردم حرف رسانه‌ها را باور می‌کنند، ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه روشنگری در مورد مسائل مختلف را داشته و باید جامعه جهانی را از پذیرش اخبار و اطلاعات دروغ در مورد اسلام دور کنند.

درگیر یک نبرد رسانه‌ای هستیم

حسن موحد رئیس پیشین سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز درگیر یک نبرد رسانه‌ای هستیم، گفت: رسانه‌ها می‌توانند پیام حقانیت دین اسلام را به گوش جهانیان برسانند.

او افزود: بسیج رسانه در استان کرمانشاه امروز به یک سازمان کارآمد و تاثیرگذار تبدیل شده که در راستای بصیرت افزایی به جامعه پای کار است و تمام تلاش خود را برای پویایی این سازمان کرده ام.

برگزاری نشست‌های هم اندیشی، اعطای تسهیلات به ۳۲ نفر از اعضای بسیج رسانه، برگزاری پنج دوره تخصصی برای اصحاب رسانه، برگزاری ۱۴ اردوی جهادی رسانه‌ای در زمان‌های سیل، زلزله و... و اجرای نهضت کمک مومنانه برای رسانه‌ای‌ها در دو مرحله از جمله اقدامات بسیج رسانه استان کرمانشاه بود که موحد از آن‌ها یاد کرد.

محمدهادی صحرایی رئیس جدید سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه همدلی، همکاری و هم افزایی را شعار دوران مدیریتی خود در بسیج رسانه استان عنوان کرد و گفت: دوران مدیریتش در بسیج رسانه استان منشا خدمات خوبی در استان باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار