اجرای پروژه‌های ورزشی در هندیجان با اختصاص اعتبار

رئیس شورای شهر هندیجان گفت: به منظور توسعه ورزش و اجرای پروژه‌های این حوزه، ۳۰۰ میلیون ریال به اداره ورزش و جوانان شهرستان اعطا شد.

محسن شعبانی رئیس شورای شهر هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی گفت: استعداد‌های ورزشی زیادی در شهرستان وجود دارد که باید از آن‌ها حمایت و مشکلات حوزه ورزش نیز رفع شود.

او با اشاره به اهمیت ورزش و حمایت از ورزشکاران که افتخارات زیادی برای هندیجان کسب کرده اند، افزود: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به منظور اجرای پروژه‌های ورزشی با هدف توسعه ورزش به اداره ورزش و جوانان شهرستان اعطا شد.

شعبانی اظهار داشت: توسعه ورزش و توجه به این حوزه باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، چراکه روی آوردن افراد جامعه نه تنها سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد به ویژه در نسل جوان می‌شود، بلکه خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشارخون، اضافه وزن و چاقی و بیماری‌های قلبی و سکته‌ها کاهش می‌دهد و طول عمر افراد را به دنبال دارد.

رئیس شورای شهر هندیجان تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا پروژه‌های ورزشی در شهرستان تکمیل و راه اندازی شوند و رشته‌های مختلف ورزشی رونق بگیرند و علاقمندان و ورزشکاران در بهترین شرایط ورزش کنند و بتوانند در سطح ملی و بین المللی افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.