قلع و قمع درختان جنگلی در اسالم + نتیجه پیگیری

پیام شما شهروندان در مورد قطع درختان جنگلی شهر اسالم در استان گیلان توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام شما شهروندان عزیز در مورد قطع درختان جنگلی شهر اسالم در استان گیلان توسط خبرنگار ما پیگیری شد.

 

 

متن پیام شهروندخبرنگار؛

سلام دوستان خواهش میکنم این موارد را پیگیری کنید تا سال دیگه تمام فضای سبز و درختان قدیمی به برج و زمین بایر تبدیل نشود، چون حق من و شماست. من متاسفم که بعضی از مردم یه چیپس می خرند ۱۰۰ تومان گرانتر ده جا پیگیری می کنند، ولی چند هکتار زمین و فضای سبز اگر از بین برود یا گرفته شود متوجه نیستند.
دوست عزیز هر روز در جاده اسالم به پره سر و محدوده‌های آن ماشین‌های بزرگ ۱۸ چرخ و یا نیسان درختان بریده شده جابه جا می شود . برای پیگیری بیشتر باید از دوستان خبرنگار این مناطق یا طبیعت دوستان مناطق خواسته شود تا گزارش کاملی تهیه کنند. شما بهتر از هر کسی می دانید که فقط در این منطقه درختان بریده نمی شود در کل مناطق جنگلی گیلان در حال از بین بردن درختان هستند. در ضمن مقدار کمی از این درختان به اسم سنوبر کاشته می شود و حمل می شود، بقیه درختان جنگلی هستند.

 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قطع درختان جنگلی شهر اسالم در استان گیلان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

ماجرای قطع درختان جنگلی اسالم چه بود؟
رئیس اداره منابع طبیعی تالش ماجرای قطع درختان جاده اسالم را توضیح داد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار