برگزاری مانور تاب آوری قطع برق در سربیشه

مسئول تاسیسات شبکه بهداشت و درمان سربیشه گفت: مانور تاب آوری قطع برق در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، قهرمانی نژاد مسئول تاسیسات شبکه بهداشت و درمان سربیشه گفت:همزمان با ایام نکوداشت پدافند غیرعامل، مانور تاب آوری قطع برق در بخشی از بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

او افزود: این مانور به‌منظور کنترل آمادگی مولد‌ های بیمارستان و افزایش تاب‌ آوری در خدمات‌رسانی به مراجعین، اجرا شد.

قهرمانی نژاد بیان کرد: در این مانور به محض قطع برق میزان آمادگی زیر ساخت‌ ها، سیستم تامین برق اضطراری بیمارستان و به مدار آوردن دیزل ژنراتور در این شرایط مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و خوشبختانه این برنامه در مدت زمان کمتر از یک دقیقه عملیاتی شد.


بیشتر بخوانید


مسئول تاسیسات شبکه بهداشت ودرمان سربیشه بیان کرد: هدف از برگزاری این مانور شناسایی نقاط ضعف و قوت و همچنین تهدید‌ ها و فرصت‌ ها به منظور تقویت واکنش در شرایط اضطراری و مهارت در اجرای روش‌ های صحیح  پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برگزار می‌ شود.

او با اشاره به همکاری واحد مدیریت کاهش خطر بلایا و حوادث و همچنین شبکه بهداشت و درمان سربیشه دراین مانور گفت: چنین مانور‌ هایی ضمن بالا بردن سطح آمادگی مدیریت برق سبب می‌ شود در مواقع اضطراری خدمت رسانی به شکل مناسب به مردم ارائه شود و قابلیت اطمینان در شرایط اضطراری را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.