افزایش زایمان‌های بدون درد در بیمارستان لار

زایمان بدون درد در بیمارستان لار با استقبال ۴۰ درصدی مادران باردار روبرو بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امین والی پور سرپرست بیمارستان لار اظهار کرد: زایمان بدون درد به عنوان یک روش کاملا علمی و با هدف تسهیل و آرامش خاطر مادران باردار در امر زایمان مورد توجه قرار داشته و این خدمت از تیر ماه ۹۹ در این مرکز رسماً ارائه شده است.

او با بیان اینکه زایمان‌های بدون درد در بیمارستان لار با دو روش اسپاینال (تزریق دارو) و انتونوکس (استنشاق دارو) انجام می‌شود، تصریح کرد: طبق نظرسنجی از مادران بارداری که تاکنون با این روش‌ها زایمان کرده اند حدود ۸۰ درصد از درد زایمان بیمار کاهش یافته و فرایند زایمان در شرایط بهتر و کم دردتری انجام می‌شود.

والی پور با بیان این نکته که روش‌های علمی نوین شرایط را برای زایمان طبیعی مادران باردار تسهیل کرده است، افزود: در طول فرایند زایمان علاوه بر ماما، پزشکان متخصص زنان و زایمان و بیهوشی نیز بر وضعیت مادر نظارت داشته و تا اتمام این فرایند او را همراهی می‌کنند.

او اضافه کرد: با توجه به عوارض و مشکلات ناشی از عمل سزارین و همچنین کاهش درد در زمان زایمان با انجام روش‌های جدید زیر نظر متخصصان مربوطه، پذیرش زایمان طبیعی برای مادران راحت‌تر شده و موارد درخواست عمل سزارین از سوی آن‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار