آغاز عرضه مستقیم انار در بوستان ملت مشهد

معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: عرضه مستقیم انار در ۲۵ غرفه در بوستان ملت مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد آهویی معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با توجه به موقعیت و توانمندی استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی به عنوان یکی از قطب‌های تولید انار با کیفیت در کشور، موضوع عرضه مستقیم انار در مشهد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ۲۵ غرفه برای عرضه مستقیم انار توسط تولیدکنندگان در ضلع غربی بوستان ملت آماده سازی و در اختیار تولیدکنندگان و کشاورزان قرار گرفته است.

معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان، حذف واسطه‌ها و ایجاد ارتباط مستقیم با مصرف‌کننده از اهداف راه‌اندازی این مرکز است و محصول انار با کیفیت توسط تولیدکنندگان خراسان رضوی و خراسان جنوبی در این مرکز به نرخ میادین میوه عرضه می‌شود.
 

آهویی بیان کرد: این مرکز با همکاری و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تا ۱۷ آبان ماه فعال است.

خراسان رضوی هم‌ردیف با اصفهان سومین تولیدکننده محصول باغی انار در کشور است و ایران با تولید سالیانه یک میلیون تن از این محصول بزرگترین تولیدکننده انار در جهان است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.