سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیرآباد

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این بندر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی اصل سعیدی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با بیان اینکه توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار از طریق جذب سرمایه گذار بخش خصوصی از برنامه‌های محوری این بندر در امسال است از انعقاد قرارداد‌های سرمایه گذاری به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در این بندر خبر داد.

او با بیان اینکه در امسال تمام اهداف و برنامه ریزی‌های توسعه‌ای این بندر از طریق جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به منظور "جهش تولید" مدون شده است، افزود: قرارداد احداث سیلو، ساخت کارخانه تولید خوراک دام و طیور، احداث مخازن نگهداری و کارخانه تولید روغن خوراکی از آغاز امسال تاکنون در بندرامیرآباد به امضاء رسیده است.

سعیدی پور به تصویب و ابلاغ طرح جامع بنادر بازرگانی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در آینده نزدیک به عنوان پیشران توسعه سرمایه گذاری در بنادر و دریانوردی امیرآباد اشاره کرد و از انعقاد قراردادی دیگر از این نوع سرمایه گذاری‌ها، به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در آینده نزدیک خبر داد.

او با بیان اینکه اراضی بندرامیرآباد  قابلیت واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی در قالب قرارداد‌های بلندمدت یا B.O.T را داراست، گفت: زون گردشگری در اراضی شرقی به مساحت ۲۵ هکتار پس از اجرای مراحل قانونی آماده تحویل به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش گردشگری می‌باشد، که با محقق شدن این امر، صنعت گردشگری شرق استان رونق چشمگیری پیدا خواهد کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد با یادآوری اینکه انبار‌های بندر امیرآباد مملو از کالا می‌باشد و قابلیت تخلیه کالا‌های جدید میسر نیست بر تسهیل و تسریع در صدور مجوز‌های لازم جهت خروج کالا‌ها از بنادر را از سوی دستگاه‌های ذیربط خواستار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار