مراسم نگیرید، نه جشن نه ختم

سرپرست فرمانداری کنگاور از جلوگیری کمیته نظارت ستاد کرونای شهرستان از برگزاری یک مراسم عروسی در دیروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد الماسی سرپرست فرمانداری کنگاور گفت : دیروز برگزاری یک مراسم عروسی در روستا‌های شهرستان کنگاور به ستاد کرونای شهرستان اطلاع داده شد.

او با تاکید بر این که حضور در اینگونه تجمعات از عوامل مهم گسترش ویروس است گفت : نیرو‌های کمیته نظارت ستاد کرونا ضمن حضور در محل و متفرق کردن جمعیت، از برگزاری مراسم فوق جلوگیری کردند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای کنگاور با تاکید بر این که به منظور حفاظت از سلامت شهروندان در برابر کروناویروس، مقابله با قانون شکنان کرونا با جدیت بیشتری ادامه خواهد یافت افزود : با حضور نیرو‌های کمیته نظارت، از برگزاری هرگونه تجمعی از جمله مراسم عروسی یا ختم جلوگیری خواهد شد.

الماسی با بیان این که مصوبات ستاد کرونا برای همه مردم لازم الاجراست افزود : شهروندان محترم از دعوت و فراخواندن دیگران برای مراسمات خودداری کنند تا از تبعات احتمالی برگزاری مصون بمانند.

او از شهروندان خواست ضمن خودداری از شرکت در مراسمات، در صورت اطلاع از برگزاری مراسم، محل برگزاری را به دبیرخانه ستاد مقابله با کرونا و در وقت اداری به شماره تلفن ۰۸۳۴۸۲۲۳۰۵۳ اطلاع دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار