ارائه خدمت آمران سلامت در چهارمحال و بختیاری به ۱۲ هزار نفر

اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری به ۱۲ هزار نفر در قالب طرح آمران سلامت خدمات بهداشتی مبارزه با کرونا ارائه دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان به ۱۲ هزار نفر در قالب طرح آمران سلامت خدمات بهداشتی مبارزه با کرونا خدمات ارائه دادند.

او افزود: طرح آمران سلامت از پنجم آبان ماه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاهش ابتلا به ویروس کرونا و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص رعایت موارد پیشگیری از شیوع کرونا با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمر با شعار «جامعه را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دعوت می‌کنیم» آغاز شد و تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۳۱ پایگاه آمران سلامت در مناطق مختلف استان فعال شده و تا کنون هفت هزار و ۱۰۰ عدد ماسک و بیش از ۱۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین مردم توزیع شده است.

او ادامه داد: برای اجرای این طرح تا کنون ۶۳۶ نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در قالب تیم‌های سه نفره با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار به آموزش همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی و درمانی قشر آسیب‌پذیر جامعه در مواجهه با کرونا، فعالیت داشتند.

کیانی گفت: در این مدت مردم نوعدوست استان بیش از ۱۰۰میلیارد ریال نیز برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا کمک کردند.

او در پایان از همکاری اعضا و داوطلبان این جمعیت برای اجرای طرح ممنوعیت سفر و ممانعت از ورود و خروج خودرو به مرکز استان خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار