بهره مندی بیش از ۴۶ هزار نفر از خدمان طرح آمران سلامت در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: بیش از ۴۶ هزار نفر از خدمان طرح آمران سلامت در اردبیل بهره‌مند شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از پایگاه‌های آمران سلامت در سطح شهرستان اردبیل گفت: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در پایگاه‌های آمران سلامت مردم را برای مقابله با ویروس کرونا به استفاده از ماسک توصیه می‌کنند.

او با بیان اینکه در این طرح، برای توسعه فرهنگ استفاده از ماسک به کسانی که ماسک ندارند به صورت رایگان ماسک اهدا می‌شود، ادامه داد: در این پایگاه‌ها مباحث آموزشی نیز جهت مقابله با ویروس کرونا ارائه می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این بازدید با بیان اینکه مردم با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح استان با عوامل طرح آمران سلامت همکاری لازم را داشته باشند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم، افزود: طرح آمران سلامت جمعیت هلال احمر در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد ملی کرونا با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری و همچنین توسعه آموزش‌های همگانی در مواجهه با ویروس کرونا انجام گرفته است.

معبودی افزود: این طرح از ۵ آبان شروع شده و تا ۱۵ آبان ادامه خواهد داشت تا مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا دعوت کنند.

او با بیان اینکه در طی اجرای ۸ روز از طرح آمران سلامت ۴۶ هزار و ۹۲۷ نفر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شده اند، ادامه داد: در این مدت ۲۰۰ تیم ثابت، سیار و سحاب متشکل از ۱۲۸۰ نفر/ روز اعضا فعالیت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در طی این مدت از اجرای طرح ۱۰ هزار و ۵۷۳ عدد ماسک و ۲۴۳ لیتر محلول ضدعفونی کننده در بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.